1 Temmuz 2009 Çarşamba

Karışık İşler Bunlar

Öncelikle men behind ball'e teşekkürle başlayalım.

Bu yazıda son bir ay içerisinde olan iki durumu buraya taşıyacağım.Aslında yazı tam da bana ait değil olayın kahramanları her şeyi açıkça belirttikleri için benim fazladan bir şeyler yazmama gerek kalmayacak.
Guiza ve Topuz olayın kahramanları tek istekleri başka bir kulüpte oynamak,aslında başka bir kulüpte oynamak Guiza'nın şu anki devam eden isteği fakat Mehmet Topuz için tek isteği Fenerde değil de Beşiktaş'ta oynamak.
Fakat olayların bir de gizli kahramanı Aziz Başkan var yazıda sadece bir resim içerisinde olsa da esas oğlanı kendi oynuyor diyebiliriz.Zira Topuz için kılıcını çeken ve bu aşktan vazgeçmeyen,Guiza'ya bol miktarda para verip ama verim alamayan yine kendisi,lafı fazla uzattık lafı olayın kahramanlarına bırakalım biraz.


Christoph Daum
"F.Bahçe'de olduğum için çok mutluyum. F.Bahçe dünyanın en büyük kulüplerinden biri."

Guiza
''Kariyerimde hiç büyük takımda oynamadım, eğer Valencia benimle ilgilenirse gözüm kapalı giderim.''
Image Hosted by ImageShack.us

Mehmet Topuz
Ben aileden Beşiktaşlıyım,Beşiktaş'ta oynamak istiyorum gerekirse bir yıl futbol oynamam ve Beşiktaş'a gelirim.(Çünkü Topuz'un Kayseriyle bir yıllık mukavelesi daha bulunuyor.) ''Benim tavrım yüzde yüz bellidir. Beşiktaşlıyım, Beşiktaş forması giymek istiyorum''Fenerbahçe'de forma giymem.
Image Hosted by ImageShack.us
Mehmet Topuz imza sonrası
"Şu an çok mutluyum ve heyecanlıyım. Hayatımın en zor 3 haftasını geçirdim, ama eskiyi konuşmak istemiyorum. Fenerbahçe formasın uzun yıllar giymek istiyorum.

Fenerbahçe'den ayrılmak isteyen bir forvet oyuncusuyla ve Fener'de oynamak istemediğini belirten bir transferden ne beklenebilir ki?

İki olayın da ortak yönü Fenerbahçe içinde olması,bana göre kulüpte bu yıl başından itibaren bir şeyler yanlış gidiyor bu durumun Fenerbahçe'ye bir şeyler kazandıracağını düşünmüyorum.
Daha dönem başındayız,bu tür ifadelerle bir daha karşılaşır mıyız bilemem ama 'yattı balık yan gider' buraya tam da oturan bir söylem olsa gerek.

Hiç yorum yok: