14 Temmuz 2009 Salı

Yakıştı

"Sizin aranızda olmaktan çok mutluyum. Benim için Galatasaray'a gelmemde taraftarın büyük bir etkisi oldu. Ben, elimden geleni yaparak, Galatasaray'a faydalı olacağım. Biz bir aileyiz ve bu ailenin bir parçası olmak için elimden geleni yapacağım
Galatasaray çok büyük bir kulüp belki Lyon'dan da daha büyük bir kulüp. Benim Galatasaray'da oynamam hem benim için hem ülkem için gurur kaynağı. Herhalde Türkiye'de oynayacak ilk Fildişi Sahilli oyuncuyum. Bana gösterilen ilgiyi hak etmek için elimden geleni yapacağım”
Bu arada Keita sözlerinde geçtiği gibi Türkiye'de oynayan ilk Fildişili oyuncu değil,dikkatimi çekmemişti o sözler teşekkürler Bahadır.

2 yorum:

Bahadır dedi ki...

güzel konuşmuş da ilk fildişili oyuncu değil ama.

volvox dedi ki...

Evet Bahadır ilki kendisi değil ben oraya değinmedim fazla da dikkat etmemiştim o sözlerine :)