1 Ağustos 2009 Cumartesi

Elano Röportajı'ndan


***Hakan Şükür’ü yakından tanıyorum. Takip ettiğim ve çok beğendiğim bir futbolcu. Hakan Şükür’den sonra 9 numaralı formanın kimse tarafından giyilmediğini biliyorum. Kulübümün bana vereceği fırsatla, bu formayla çok başarılı olacağımı düşünüyorum. Hakan Şükür’ün bu formayla neler yaptığını, geçmişinin ne olduğunu çok iyi biliyorum. O formayı giyip aynı başarılara sahip olmak istiyorum.
***Benim ilk amacım yani ilk hedefim 10 numara pozisyonu oynamak. Ama sağ ya da sol hiç farketmez. Galatasaray’daki futbolculara ve hocamıza elimden geldiği kadar yardım etmek istiyorum. Artık pozisyon seçimi de onlara kalıyor. Ama ilk baştaki amacım onlara yardım etmek.
***Beni havaalanında karşılamak için gelen taraftarlara çok teşekkürler ediyorum. Beni çok onurlandırdılar. En iyi şekilde oynayarak, takım için en güzel sonuçları alarak başarılı olmak ve taraftarlarımıza mutluluklar yaşatmak istiyorum...

Hiç yorum yok: