18 Eylül 2009 Cuma

Anti

Bu ne ya her yerden vuran vurana,bloggera giremiyoruz,iki saat sayfayı yenileyip duruyorum,dün maç önü yazısını yazıp kaydı yayınla dedim ana sayfaya baktım yazı yok,kayıtları düzenle dedim o da yok.
Neyse maçı izleyelim dedim tüm gün reklamı yapıldı şifresiz diye,maçı izlemek için her şey hazır bir yandan da Azeri Tv ITV midir nedir o da hazır bekletildi.Maç başlamadan şifre basıldı önemli değil dedik Azeri kanalı var o da ne oda yok.Karasal yayın falan bakalım dedik mahallede yok.Maç başlamış yakınlarda dsmartı bulunan kahvehane de yok,dsmarta bel bağlamıştık alternatife de Azeri kanalı koymuştuk boşşşş.
Yok arkadaş,radyodan bir yandan da cep telefonu hücre bilgiden maç takibi yapıldı.Cnntürk özetleride kısacık izleyebildik.Galatasaray.com üzerinden daha geniş özetini de izleme şansım oldu başka yok.
Maç bitti bloga bir iki şey yazalım dedik blogger'e girilimiyor yetti be bu ne ya!!!

Hiç yorum yok: