25 Eylül 2009 Cuma

Messi Arda Hakkında Ne Düşünüyor?


Arda 22 yaşında Galatasaray'ın kaptanı,Lionel Messi 22 yaşında Barca taraftarının her şeyi.Hatta ay-gün olarak Arda Messi'nin abisi olur.Neyse konumuza dönelim bir kaç hafta önce Ahmet Çakar,Arda-Messi ikilisini karşılaştırmış bir çok blog gibi biz de bu konuya değinmiştik,bu karşılaştırmayı daha sonra yapanlar da oldu yapılmaya devam da ediliyor.
Arda daha önce isminin Arda değil de başka bir isim olması durumunda futbol hayatının çok daha farklı olabileceğini belirtmişti haklı olarak.Futbol hayatı nasıl değişmesin ki belki de şu anda daha popüler bir isim olabilirdi.Arda'nın şu ankinden daha da popüler olmasını o ülkenin medyası,yazarları vs. en büyük etkendirler.Türkiye'de bu böyle mi genel olarak 'hayır'.Arda'ya en fazla sahip çıkan ve arkasında olan Galatasaray camiası hatta Galatasaray camiasına da 'Arda Sevgi'sini fazla abartmıyor musunuz sorusunu da soran densizler olabiliyor.Son yıllarda Türkiye'de böyle bir yıldız yetişti mi sormak gerekir kendilerine.Galatasaray camiası dışında rakip taraftarlardan da hayranı vardır Arda'nın ama bunun yanında da tek işleri Arda'yı Messiyle karşılaştıranlar,ayak üstü Arda teklifleri yapan yöneticiler bu teklifi günlerce konuşturulmasını isteyen medya ve yazarlar da bulunuyor ama onlara tokat gibi cevabı da Galatasaray yönetiminin Arda'ya kaptanlığı verip Arda'nın artan performansı veriyor.
Arda-Messi karşılaştırmasını son yapan kişi de Galatasaray'ın eski yöneticisi Fatih Gökşen.Fatih Gökşen de işin kalça kısmından giriyor ve Arda'nın daha güçlü bir kalça yapısı olduğunu söylüyor.Arda-Messi karşılaştırmasını Fatih Gökşen'den önce de niceleri yaptı,bundan sonra da niceleri yapacak bir kaç haftada bir önümüze getiriliyor.29 Mart tarihli ligtv spor habelerinde okumuştum Galip Öztürk imzalı röportaj'dan alıntılar yapılmış ve orada Messi'ye Arda hakkında ne düşündüğü sorulmuş
"Şüphesiz Arda. Hem Galatasaray'da hem de milli takımda birkaç kez izledim. Çok yetenekli bir yıldız olduğunu düşünüyorum. Avrupa'da birçok takımın onu istediğini okudum ve duydum. Haksız değiller. Play Station'da futbol oynarken onu takımıma muhakkak alıyorum. Yaşıtlarım arasında yıldız diyebileceğim birkaç isimden biri. İspanya Ligi'nde olmasını isterim. La Liga birçok yetenekli oyuncunun forma giydiği bir lig ve Arda da burada oynamayı fazlasıyla hak ediyor"
ifadesini kullanmış.Türkiye'nin son yıllarda yetiştirdiği en büyük yeteneğinin arkasında olması Arda'nın dünya piyasasında daha popüler olmasını sağlayacaktır.En basitinden Arda'nın şu an Avrupa'da asist kralı olduğunu 6 maçta 8 asistle 1.3 ortalama tutturup Avrupa'nın asist kralı olduğunu yazmayıp bunun yerine şu Arda için öyle dedi bu böyle dedi,Arda Messi karşılaştırmalarına girmemek gerektiğini düşünüyorum.Ama yok bir kaç hafta sonra yine biri çıkacak yine gündem boş boş meşgul edilecek bu da bir çok medya,yazarların da işine geliyor.
{Bu arada  bugün bir çok yerde Fatih Gökşen'in sözlerini bulabiliriz hatta saçma sapan başlıklar açılıyor o başlıkları buraya taşıyıp o başlıkların popüler olmasını istemediğimden buraya taşımıyorum ama ‎o başlıkları görünce de Arda-Messi karşılaştırması altından Arda'ya laf edenleri görebilmek mümkün oluyor.}
Resim ajansspor'dan alınmıştır.

1 yorum:

Serap Bahar dedi ki...

Sanırım en gereksiz şeylerden biridir iki futbolcuyu kıyaslamak hatta iki insanı kıyaslamak. Şimdi farkettim ben kıyaslamalardan nefret ediyorum :D

Messi'de yavrum bi Arda ile kıyaslanır bi Ronaldo ile adam bi hoş oldu kıyaslanmaktan :D