27 Ekim 2009 Salı

Derbi Antipatikleri

Derbi maçlarının havası farklıdır herkes kabul ediyor da bir futbolcunu genelde derbilerde antipatik hareketlerde bulunması da ilginç oluyor.Esas ilginçlik o hareketler değil de bunun bir profesyonellik olduğu yalanını anlatanlar oluyor.Benim izlediğim derbilerde antipatik hareketlerde,gereksiz yere saçma sapan yere yatmalardan tutun da rakibi futbol kuralları dışında ekarte etmek için olmadık yollara başvuran Carlos'u görüyorum.Real Madrid'de oynamış,Brezilya'da oynamış böyle dünyaca ünlü biri yapınca da garip oluyor.Real'deyken de böyle miydi bilemiyorum ama en azından izlediğim Galatasaray-Fener maçlarında muhakkak garip işlere başvuruyor,işin doğrusu bu işi başarıyor orası doğru da bunu benim profesyonellik olarak nitelemem doğru olmaz.Bunu sadece geçen haftaki maç için yazmıyorum daha evvelki maçlara da dayanarak söylüyorum.Carlos'un antipatik hareketlerinden başladıkda ondan daha beteri Lugano var onun için bir şey yazmaya gerek yok TSL'nin bir çok maçında benzer hareketleri gösteriyor zaten.Bu görünür antipatikler bir de potansiyel antipatik var geçen haftaki maçta kendini öne çıkarmak istedi galiba.Cristian Baroni efendi.Böyle maçlarda ancak öne çıkılır hem de rakip takımın kaptanına hareket yaparak.Bu durumu ayrıca futbolcu-taraftar açısından da düşünüyorlar galiba.Bu tip maçlarda bu tip hareketleri yapınca ve kendi sahanızdaysanız taraftarı arkasına alıp kendini alkışlattırmak ve kendini taraftara sevdirme isteği midir nedir,bir bakıma taraftarına yalakalık yapmak mı artık...Taraftar da böyle şeye yatkın ise böyle adamlar daha çok türer.

Hiç yorum yok: