22 Mayıs 2010 Cumartesi

Harry Kewell

Ve bir yıldız daha  Galatasaray'dan gelip geçiyor,her zaman profesyonelliği,kendine has golleri,oyun zekası,asilliği,aile yapısı ile herkesi kendine hayran bıraktı.Elbette bir gün bırakacaktı ama o yıl bu yıl mı olmalıydı?Kendisi bu takımda bu yıl için gidişi istenmeyecek son adamalardan olmalıydı.Yönetim
Bizim için bazı değerli oyuncularımız vardır. Onların dışında, formasının hakkını vermeyen her oyuncu da satılıktır. Bu doğrultuda bir karar aldık, aynı şekilde devam edeceğiz''
diyor.Ben bunu Kewell dışındakilere söylenmiş olarak kabul etmek istiyorum.Uzun süren sakatlığında dahi takımda kalması,bunun yanında ara transfer döneminde gönderilmeyip oynayamayacağı bilinmesine rağmen takımda tutulması Harry için ne büyük bir mutluluk ve vefa örneği olmuştur.En kötü zamanlarda dahi taraftar Harry'nin kalmasından yanaydı,yönetim de taraftarın bu sesine  sözde  kulak vermiş ve Nonda gönderilmişti.Şimdi ne oldu neye kızılacak  Harry'nin bir sezon daha kalma ihtimalinin ortadan kalkmasına mı Harry'e yapılan bu pis şakaya mı? Kewell'in gitmesine kimin gönlü razı olabilirdi ki?Şimdi son bir umut yönetimin taraftarın büyük çoğunluğa kulak vermesi ve Kewell'a kal demeleri ama o da zordur bundan böyle yönetim istese de kendisi kalır mı?Ama son defa Stay With Us Harry Kewell...

Hiç yorum yok: