6 Temmuz 2010 Salı

Güle Güle Keita


Nedendir bilemem ama mor forma denince aklıma gelen ilk isimdir Abdulkader Keita.İlk gelişi hâla hafızalarda sabaha karşı gelen güzel bir haberle gelmişti Galatasaray'a.Özellikle attığı goller sonrasındaki taklalarıyla hafızalarda yer edindi,zamanla taraftaın sempatisini kazandı.Daha sonraları antipatiklik dönemi oldu kendine hakim olamadığı dönemler (burada bahsetmenin manası yok herkes çok iyi biliyor) oldu son olarak dünya kupasında benzer bir olayı vardı.Bu hareketleri ne kadar bizi üzmüş olsa da attığı ara pasları,golleri ve taklalarıyla güzel günleri geride bıraktı.Eski takımına geri döndü teklif şüphesiz çok iyi belki kendisi de gitmek istemiştir orasınıbilemiyoruz.Serdar Özkan'la yer doldurulacakmış da vs vs.işin teknik kısmıyla konuşmanın da yersiz olduğunu düşünüyorum.Sonuçta bir yönetim kararıdır onu geçtik Rijkaard-Neeskens ikilisinin de fikrinin alınmış olduğunu düşünüyorum.Yabancı kontenjanından bir yer daha açılmış oluyor bu sayede.Yabancı transfer konusunda Galatasaray'ın suskunluğu devam ediyor ama bu dönemler fırtına öncesi sessizlik olduğunu düşünüyorum.Yine etkili ve iyi isimlerle karşımızda olacaklarını tahmin ediyorum.Verilen bu teklifin iyi olduğu ve Galatasaray'ın bu transferden kabaca bir hesapla kârlı çıktığı söylenebilir,zira Keita bu sene Şampiyonlar ligi vitrininde de yer alamayacaktı,büyük ihtimalle son treni olan dünya kupasında da istenilen performansı sergileyemedi son vitrini buydu ve bu vitrinle yönetim bu fiyatı kaçırmamak istedi,şimdi yönetim için yeni stad öncesi taraftarı stada getirecek etkili bir iki transfer zamanı,bu transferler de forma tanıtımına yakın bir tarihte olacağa benziyor.

Son olarak kendisinin sözleriyle noktayı koyalım,güle güle Keita.
"Sizin aranızda olmaktan çok mutluyum. Benim için Galatasaray'a gelmemde taraftarın büyük bir etkisi oldu. Ben, elimden geleni yaparak, Galatasaray'a faydalı olacağım. Biz bir aileyiz ve bu ailenin bir parçası olmak için elimden geleni yapacağım
Galatasaray çok büyük bir kulüp belki Lyon'dan da daha büyük bir kulüp. Benim Galatasaray'da oynamam hem benim için hem ülkem için gurur kaynağı. Herhalde Türkiye'de oynayacak ilk Fildişi Sahilli oyuncuyum. Bana gösterilen ilgiyi hak etmek için elimden geleni yapacağım”
Lyon’da beklentilerin altında kaldığımın farkındayım. Ancak burada yeniden doğacağıma inanıyorum.
“Ben kadere inanırım. Bütün iyiliklerin Allah tarafından geldiğini düşünürüm. Mesela bir golü attıysam, ‘Allah bana o golü attırdı’ derim. Şimdi bana kaderim ne gösterecek göreceğiz”

Hiç yorum yok: