18 Ocak 2011 Salı

İlişkileri Askıya Almak?

Kimsenin Galatasaraylılığını veya tuttuğu takımı hakkında yorum yapmak haddime değil,herkes özgür iradesiyle istediği takımı elbette tutabilir.Takımdan takıma da geçebilir.
Aşağıdaki alıntılara yazacağım cevap yoktur,ve aşağıdaki alıntılarla ilgili yukarıda kısa ve gereksiz paragrafı yazdım.

Not:Komik.

Bir bakanın sözlerinden alıntıdır.

"Bir Galatasaraylı olarak evde de çocuklarımızla konuştuk. Şu anda Galatasaraylı değiliz"
"Cumartesi gününe kadar Galatasaraylıydım ama ilişkilerimi gözden geçiriyorum."
"Şu anda Galatasaraylı değil misiniz?" şeklindeki soruya da "Şu anda askıya almış izliyorum. Başka takıma geçmedim."
Yani Galatasaray'ı veya başka takımı tutmuşsun,hatta takımdan takıma atlamışsın bundan bize ne Galatasaray'ı tutmaman Galatasaray'a bir şey kazandırmayacak ama amacı biliyoruz Başbakanın yuhalanmasına tepki gösteriyorsun.Evet anladık seni!

Hiç yorum yok: